نت وورک

نت وورک

بازاریابی شبکه ای ،شبکه بادران
نت وورک

نت وورک

بازاریابی شبکه ای ،شبکه بادران

صحت تایید شورای نگهبان برای بازاریابی شبکه ای



برای اطلاع از صحت تاییده شورای نگهبان و قانونی بودن بازاریابی شبکه ای از دیدگاه مجلس شورای اسلامی ایران و تاییده شورای نگهبان


دوستان فقط لازمه یه جستجوی ساده تو گوگل عبارتبرای اطلاع از صحت تاییده شورای نگهبان و قانونی بودن بازاریابی شبکه ای از دیدگاه مجلس شورای اسلامی ایران و تاییده شورای نگهبان


دوستان فقط لازمه یه جستجوی ساده تو گوگل عبارت( اصلاح قانون صنفی کشور) داشته باشن بعدازاون اولین لینک لینکه وزارت صنعت معدن و تجارت که نامه علی لاریجانی "ریس مجلس" رو به "حسن روحانی" نشون میده


که تو ماده ٨٧ دولت رو موظف به تدوین آیین نامه به تصویت هیات عالی نظارت میکنه که برای اصنافی که در زمینه ی تجارت الکترونیک فعالیت میکنن که بازاریابی شبکه ای در سال ٩٤ صنف شده واین لایحه مربوطه به ساله نود و دوئه و اگر دارای مشکل از نظر شرع مقدس اسلام بود باید شورای نگهبان تا ٤٠ روز به مجلس شورای اسلامی اعلام میکرد که چنین اتفاقی نیوفتاد.


بدین ترتیب بازاریابی شبکه ای از دیدگاه مجلس کاملا قانونیست و شورای نگهبان هم تایید کرده 

بدین ترتیب بازاریابی شبکه ای کاملا قانونی و شرعی است.( اصلاح قانون صنفی کشور) داشته باشن بعدازاون اولین لینک لینکه وزارت صنعت معدن و تجارت که نامه علی لاریجانی "ریس مجلس" رو به "حسن روحانی" نشون میده.




بدین ترتیب بازاریابی شبکه ای از دیدگاه مجلس کاملا قانونیست و شورای نگهبان هم تایید کرده 

بدین ترتیب بازاریابی شبکه ای کاملا قانونی و شرعی است.

راز نتورکرهای ثروتمند از زبان مارک یارنل




 حرفه ای ها بها پرداخت می کنند و آماتورها بهانه می آورند


  بسیار ساده است اما خیلی آشکار نیست. برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای شما باید مسیر خود را انتخاب کنید و از انجام فعالیت های اشتباه اجتناب کنید. چرا ؟ چون بهشت را به بها می دهند نه به بهانه (مترجم : ترجمه متن اصلی به این صورت است : حرفه ای بها پرداخت می کنند اما آماتورها بها پرداخت نمی کنند.)


به عنوان مثال شما باید درگیر ارتباط با خط بالاسری و زیرمجموعه هایتان باشید اما نباید درگیر مسائل شرکت همچون قیمت گذاری کالاها باشید.


مسائلی مثل : هدایت سمینارها، گوش کردن به آهنگ های روز، گشت و گذار در اینترنت، مقایسه پلان درآمدی شرکت خود با شرکتهای دیگر، چت کردن، پیاده روی با سگ یا حیوان خانگی خود، دیدن برنامه های تلویزیون، مطالعه روزنامه یا مجلات، ماهیگیری، پاراگلایدر سواری، آشپزی، صرف شام در بهترین رستورانهای شهر، اسکیت و برف بازی، مناظره با سایر نتورکرها یا صحبت تلفی با افراد ترسو …


انجام فعالیتهای فوق هیچ اشکالی ندارد. در حقیقت هر کدام از ما بارها این کارها را انجام می دهیم. دچار سوء تفاهم نشوید. منظورم این است که انجام این کارها هیچ گاه یک نتورکر ثروتمند نمی سازد.


نتورکرهای موفق و ثروتمند اکثر محصولات شرکتشان را می فروشند و افراد جدید را به سازمانشان جذب می کنند و زمان خود را صرف کارهای دیگر نمی کنند. بلکه این آماتورها هستند که زمانشان را برای انجام آن کارها هدر می دهند. آنها غلط نیستند، بد نیستند، احمقانه هم نیستند، آنها کمکی به رشد شما در این تجارت نمی کنند.


بعد از گذشت چندین سال مردم نصیحت های من را صداقت بیرحمانه نامیدند.


بسیاری از افراد سالهای طولانی به سختی زیادی مشغول انجام بازاریابی شبکه ای بودند و به موفقیت نرسیده اند و هیچ گاه علت عدم موفقیت خود را کشف نکرده اند.


_ من یک سوال ساده دو بخشی از آنها می پرسم :


« امروز چند نفر را جذب سازمان خود کرده اید و به چند نفر محصول فروخته اید ؟ »


وقتی افراد با این سوال ساده روبه رو می شوند معمولا به دو صورت واکنش نشان می دهند :


بعضی از آنها ساکت می شوند و بعضی از آنها نیز خشمگین می شوند.


بعضی از آنها با جملاتی نظیر : مارک کمی فرصت بده. من از تو کمک خواستم و تو به جای کمک کردن از من سوال می پرسی ؟


_ بسیار خب. پاسخ ساده است. شما باید محصول بفروشید و نفرات جدید به سازمان معرفی کنید.


همیشه این نکته را به یاد داشته باشید:


افراد موفق در این حرفه بهای موفقیت خود را پرداخت کرده اند.

شما متعلق به کدام دسته ؟



۱۷ خصوصیت شرکتهای هرمی و غیر مجاز


طرح هایی که منجر به تشکیل انبار Head Hunting و پرداخت پاداش از طرف شرکت در ازای جذب افراد دیگر می شوند، نیز ممنوع شدند. عناصر بالقوه که توسط ارگان های ذیربط برای تشخیص و تعیین طرح های هرمی باید مورد توجه قرار گیرند، به شرح زیر است:


1-محصولاتی که هیج بازار واقعی در جهان ندارند.

2-محصولاتی که با قیمت های گران فروخته می شوند.

3-خرید های اجباری محصولات شرکت 

4-طرح هایی که نتیجه آن صرفاً گسترش شبکه توزیع کننده است.

5-الزام به سرمایه گذاری نقدی قابل توجه

6-خرید های اجباری محصولات یا خدمات فرعی یا جانبی

7-طرح هایی که در آن محصولات شرکت کلاً یا به نحو قابل توجهی تنها مورد مصرف توزیع کنندگان واقع می شود.

8-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان در موقعی که ادامه فعالیت نمی نمایند با لیست قابل توجهی از کالاهای فروخته نشده مواجه می شوند.

9-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان بیش از آن که کالایی را از روی نیاز واقعی بخرند، آن را برای پیشرفت در پلن خریداری می نمایند.

10-طرح هایی که اگر اعضای آن خرید ننمایند با شکست روبه رو می شوند.

11-طرح هایی که هیچ تاکیدی بر خرده فروشی به کسانی که مشتری نهایی هستند و در طرح عضو نمی شوند، ندارند.

12-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان را به شرکت کردن معنادار پس از آن که توزیع کننده شوند، الزام نمی نماید.

13-طرح هایی که در آن دستمزدهای پرداختی به توزیع کنندگان بابت قرار گرفتن در سطوح بالا پرداخت می شود.

14-طرح هایی که در آنها پرداخت کمیسیون ها بر اساس خرده فروشی های واقعی نمی باشد.

15-طرح هایی که در آنها تاکید بیشتر بر عضوگیری است تا بر فروش محصول.

16-طرح هایی که شامل عناصر طرح های بخت آزمایی است که این طرح ها عمدتاً مبتنی بر شانس است تا مبتنی به تلاش هایی با حسن نیت برای فروش.

17-درآمدهای مبتنی بر تدلیس یا درآمدهای غیر منطقی مبتنی بر معرفی ها.




زندگی نتورکر....




زندگی نتورکر پر از چالش هایه که ناخواسته اتفاق میوفته


زندگی نتورکر پر از نجوا هایه که پشت سرش شنیده میشه


زندگی نتورکر پر از انرژی و شور و یاس و نا امیدی و پیروزی و شکسته. 


زندگی نتورکر پر از سختی هاییه که باید با زحمت ازشون پیروز بیرون بیاد


زندگی نتورکر پر از صبره.صبر بزرگ ترین سلاحشه .صبور بودن خصلتشه


زندگی نتورکر بعد از تحمل و پشت سر گذاشتن اینقد مساعل 

پر از ثروت و دارایی و پرستیژ و آرامشه

تفاوت بازاریابی شبکه ای و شرکتهای هرمی



به گفتهٔ کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC)، شرکت هرمی شرکتی‌ست که به اعضایش حق کمیسیون می‌دهد تا افراد جدید را وارد کنند. شرکت‌های هرمی محصولی را نمی‌فروشند و پول‌های مشتریان را در یکجا جمع می‌کنند و با آن کاری انجام نمی‌دهند. این شرکت‌ها در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران غیرقانونی هستند؛ چون در ازای جذب افراد پول می‌دهند بطور اجتناب‌ناپذیر فرو خواهند پاشید و وقتی هرم فروپاشی کند، بجز عده‌ای که در بالای هرم هستند همه دست خالی می‌مانند یا به عبارتی پول خود را می‌بازند.


FTC می‌گوید داشتن محصول، قانونی بودن شرکت را تعیین نمی‌کند. بعضی از شرکت‌های هرمی برای ردگم کردن، خود را شرکت ام‌ال‌ام معرفی کرده و محصولی را در پلان خود قرار می‌دهند ولی چون هدفشان فروش محصول نیست، قیمت آن بسیار بالاتر از بازار آزاد خواهد بود، یا اینکه دریافت محصول در آن شرکت‌ها مشروط به فعالیت در پلان تجاری‌شان است که برای کسانی‌که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند مشتری پیدا کنند، پول از دست می‌رود. دو مشخصه بارز کمپانی‌های هرمی:


انبار کردن کالا

کمپانی مشتریان را وادار می‌کند که تعداد هر چه بیشتری کالا (عموماً با قیمت بسیار بالایی) بخرند تا در آمد بیشتری داشته باشند، حتی اگر نتوانند آن کالاها را به مصرف برسانند. در این صورت افراد رأس هرم سود هنگفتی می‌کنند در حالیکه محصول چندانی را به بازار ارائه نکرده‌اند و محصولات در زیرزمین‌ها انبار شده‌اند.

عدم خرده فروشی (فروش جزء به مردم)

به دلیل کیفیت پایین محصولات و هزینهٔ بالای آنها، در اغلب شرکت‌های هرمی محصولات فقط بین اعضای داخل هرم توزیع می‌شود، نه بین مردم عادی بیرون از هرم.

«اشباع» در بازاریابی شبکه‌ای به مرحله‌ای گفته می‌شود که یک شرکت به حداکثر فروش خود برسد و بازاریاب‌های جدید نتوانند محصول بیشتری را بفروشند.شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و بازاریاب‌های فعال مدعی هستند که این اتفاق هرگز نمی‌افتد اما اشباع در بازاریابی چند سطحی حتمی است.