نت وورک

نت وورک

بازاریابی شبکه ای ،شبکه بادران
نت وورک

نت وورک

بازاریابی شبکه ای ،شبکه بادران

۱۷ خصوصیت شرکتهای هرمی و غیر مجاز


طرح هایی که منجر به تشکیل انبار Head Hunting و پرداخت پاداش از طرف شرکت در ازای جذب افراد دیگر می شوند، نیز ممنوع شدند. عناصر بالقوه که توسط ارگان های ذیربط برای تشخیص و تعیین طرح های هرمی باید مورد توجه قرار گیرند، به شرح زیر است:


1-محصولاتی که هیج بازار واقعی در جهان ندارند.

2-محصولاتی که با قیمت های گران فروخته می شوند.

3-خرید های اجباری محصولات شرکت 

4-طرح هایی که نتیجه آن صرفاً گسترش شبکه توزیع کننده است.

5-الزام به سرمایه گذاری نقدی قابل توجه

6-خرید های اجباری محصولات یا خدمات فرعی یا جانبی

7-طرح هایی که در آن محصولات شرکت کلاً یا به نحو قابل توجهی تنها مورد مصرف توزیع کنندگان واقع می شود.

8-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان در موقعی که ادامه فعالیت نمی نمایند با لیست قابل توجهی از کالاهای فروخته نشده مواجه می شوند.

9-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان بیش از آن که کالایی را از روی نیاز واقعی بخرند، آن را برای پیشرفت در پلن خریداری می نمایند.

10-طرح هایی که اگر اعضای آن خرید ننمایند با شکست روبه رو می شوند.

11-طرح هایی که هیچ تاکیدی بر خرده فروشی به کسانی که مشتری نهایی هستند و در طرح عضو نمی شوند، ندارند.

12-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان را به شرکت کردن معنادار پس از آن که توزیع کننده شوند، الزام نمی نماید.

13-طرح هایی که در آن دستمزدهای پرداختی به توزیع کنندگان بابت قرار گرفتن در سطوح بالا پرداخت می شود.

14-طرح هایی که در آنها پرداخت کمیسیون ها بر اساس خرده فروشی های واقعی نمی باشد.

15-طرح هایی که در آنها تاکید بیشتر بر عضوگیری است تا بر فروش محصول.

16-طرح هایی که شامل عناصر طرح های بخت آزمایی است که این طرح ها عمدتاً مبتنی بر شانس است تا مبتنی به تلاش هایی با حسن نیت برای فروش.

17-درآمدهای مبتنی بر تدلیس یا درآمدهای غیر منطقی مبتنی بر معرفی ها.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.